Livet som mamma til Nicolai og Filippa

lördag 11 december 2010

Bursdagsforberedelser og Juletrepynting:)

Igår begynte vi pynting av huset til dagens bursdagsselskap. Min sønn fyller 6 år på mandag, og lørdagen skulle fylle huset med 9 st 6-åringer med volumet på max. 
Jeg hater seriøst å blåse ballonger i redsel for at de skal sprekke, så fikk kjempegod hjelp av min venn Andreas og min ballongfrelste sønn;)

Lillmor synes det var stor stas med ballonger, og la sin elsk på en råsa sådan... 


Fyller man år så får man pent hjelpe til synes mamman*ler*...hvertfall så lenge det er nyttig barnearbeid..



Selskapspyntet spisestue...  Og hvem sa man behøver serpentiner så lenge man har gavebånd til å henge i "lysekrona";)  Lisa smart vøtt!



To ekstremt trøtte barn henger bokstavelig talt  i soffan og glor på barnetv. Kan legge til at Filippa steinsov ti minutter senere.



Jeg og Nicolai pyntet også juletreet samme kveld. Fikk unnagjort mye igår tydligvis. Og så så flink man er til å pynte.
Kanskje litt tidlig å pynte mener noen, men jeg elsker julepynting og alle lysene. Så her skal det få lyse til krampa tar en.


Ha en finfin 3 adventshelg!

1 kommentar:

Ove Andrè, Stina Beate, Anders Kristoffer og Emma Victoria Klungreset. sa...

guri 3 advent alt, det har vi ikke tid til. Så herlig bilde av de 2 i sofan, så ganske trøtte ut :)