Livet som mamma til Nicolai og Filippa

måndag 20 september 2010

Kypros 10-17 september *mange bilder*

Vi dro på ferie sammem med min mamma og stefar, min bror, hans kone og deres 2 dötre.

Flyet lettet 6.45 og her er meg og min lille familie...

Mine 2 söte små förste dagen



Hotellet förste kvelden. Bildete er tatt ved solnedgang...


Grafse i sanda på stranda var veldig stas altså...


Smöre måtte man også gjöre x-antall ganger pr dag. Var vel sånn passe greit helt til pappa en av dagen smurte for mye, og noe kom inn i öyet *Skrik og grin*


Sönnen min og meg ved lunch


Min sönn kjöpte seg en badeleke, og skulle såklart ha det störste föyet han fant. Som han knapt kunne sitte på uten å ramle i vannet og få vann i ansiktet *skrekk og gru ja*


Man blir fort veldig trött i varmen, og ettermiddagsluren var et must på hotellrommet...


Pappa kjöpte öl i baren og satte fra seg ved siden av solsenga ved bassengen. Det skulel han ikke ha gjort da hans krabbeglade lille datter var på vift og plasket ut hele glasset. 1 slurk hadde pappa fått *Lisa ler godt fortsatt*


Onkel og lille jeg går tur langs bassengkanten mens storebror er ut og inn av bassenget...


Nesten hele gjengen ved bassengkanten en av dagene. Vi tok vekslevis dagene på strand og ved basseng for å tilfredsstille alles behov :P...


Min sönn og jeg i full lek...


De vakre Jacaranda-trärne som hotellet hadde fått navnet sitt etter...


En kveld var det papegöyeshow ved hotellrestaurangens showscene...


Bestefar og lille jeg på tur i vannkanten.... å gå ble etterhvert veldig göy...


En liten bötteknott.... såklart storebror idé ;)


Vi brukte likesågodt gjerdet mellom barnebasseng og voksenbasseng som volley-"nett" vi...


Lille frökna fikk pröve huske for förste gang, og det var göy en liten stund hvertfall...


Mitt yngste tantebarn i full schvung på gyngehesten....



Brune ble vi, sola og koste oss. Og masse god mat fikk vi i oss, og jeg gikk OPP 3 sure kilo!

Men men, det får man på kjöpet..

2 kommentarer:

Ove Andrè, Stina Beate, Anders Kristoffer og Emma Victoria Klungreset. sa...

Ååååå....så koselige bilder ! Så skikkelig herlig ut :)

Fru Lunde sa...

ser ut som dere har hatt en flott ferie! :o) HERLIG! Ønsker dere en fin uke også! :o) Klem