Livet som mamma til Nicolai og Filippa

måndag 27 september 2010

Reima Tec til lillefröken

Jeg har en god stund hatt veldig lyst på en ReimaTec-dress til min lille datter. Da hun enda ikke går, og dressen er vanntett kan det ikke bli mer genialt.
Varm og vanntett på samme gang. Supert vött!

De koster mellom rundt 1200,- her i Sverige, så det koster det det smaker og vel så det.
Men så har man Tradera da;) 
I love altså!!


Her kan man sitte hjemme(elller jobben fór den sakens skyld), og by på det man önsker i en nettauksjon.
Det har jeg da gjort, og denne ReimaTec-dressen var det jeg vant gjennom:

For 1/3 av prisen ble den altså min....
Denne er i et strålende skikk, knapt brukt. Og i str 80 selvfölgelig.

1 kommentar:

inger-elise sa...

Ja du er virkelig flink til å handle billig du også må jeg si :o) Har aldri turt å begi meg inn på sånne akusjonssider jeg...kanskje liksågreit, for høres ut som man blir litt hekta, hihi