Livet som mamma til Nicolai og Filippa

tisdag 16 november 2010

Julegaveshoppingen er igang...

........og seff har jeg begynt md mine egne barn :P

Som sentårs-barn er de jo begge født ikke så langt ifra jul, så denne gangen slår jeg kjedelig nok sammen bursdag og julegave til sønnen min.

Han skal få denne til jul:

Legoborg!


Dyr som F...! så derfor jeg smeller sammen 2 fluer i en smekk.


Til frøkna har jeg enn så lenge kjøpt en liten rosa Prinsesse-stol. Skikkelig knallrosa i plysj ;)
Og så funderer jeg litt på en gyngehest. Hun har så masse leker, også en del etter storebroren, så jeg vil begrense lekekjøpet.
Noe får andre kjøpe også. Så jeg holder meg litt mer til pragktiske ting også. Og med flyttingen har det blitt litt innkjøp av div, så penger har jeg brukt på dem.


Litt har jeg kjøpt inn til lille frøken Mathea, datteren til venninna mi. Men hva hun får kan jeg ikke avsløre her. Morro å kjøpe til de som er mindre enn mine egne;)

1 kommentar:

inger-elise sa...

oooh, nå er Mathea spent på hva hun får til juuul!:o)
Skikkelig kul borg da! Liksågreit å slå to fluer i en smekk når man får noe så kult (og dyrt..) Han kommer nok til å bli kjempeglad!!