Livet som mamma til Nicolai og Filippa

måndag 8 november 2010

Mitt ny hjem...

Jeg og min datters far har etter mye om og men bestemt oss for å skille lag.

Jeg la ut en annonse på nettet for 2 uker siden, og etter 1 uke ringte en gutt som ville leie ut huset sitt på lengre sikt.

Tittet på det, bestemte meg og begynte oppussing helgen etter.

Og NÅ bor jeg altså her da....


Fikk internett og pc igår, men jeg får ikke lagt til noen bilder da dette såkalte "Sveriges beste nettdekning"-mobile bredbåndet funker sådär.

Det går så treigt at den ikke orker laste opp bildene. Får ha det til gode istedet..... skaffe trådløst kanskje..



Vet ikke hvordan det blir med blogging fremover, men tar det litt som det kommer. Mye nytt og vende seg til for å få en ny hverdag til å gå rundt. jeg vet knapt hvor tingene mine i skapene er enda:P



Ha en strålende fin dag, nå skal jeg fikse videre på det som skal i stand:)

2 kommentarer:

Ove Andrè, Stina Beate, Anders Kristoffer og Emma Victoria Klungreset. sa...

Gratulerer så mye med ditt nye hjem Lisa. Gleder meg til å se bilder !

Heidi sa...

Det var trist å høre synes jeg. Godt å se at dere fungerer greit med samarbeidet om F.

Lykkelykke til. Er ikke langt unna om du vil ha besøk eller finne på noe :D

Klem fra meg.