Livet som mamma til Nicolai og Filippa

tisdag 2 november 2010

Ny bilstol...


Min lille fröken har blitt veldig lei sitt gamle babysete. Og i helgen tok vi turen for å besöke pappan på jobben.
De skulle ha "Familedager" lördag/söndag og hadde derfor også et spesialtilbud på stolene de selger til barn.

Jeg har googlet meg på kryss og tvers, og jeg finner delte meninger. Noen steder står det at det er veldig bra, andre steder står det at setet er midt på 3.

Har opprinnelig hatt lyst på et BesafeX3, men endret meg til Britax MultiTech etter å ha prövd stolene i bilen. Frökna satt også mye bedre i Britax´en.

Men når dette Recarosetet koster ut 2750,- "familie"-pris er det nesten en 1000-lapp billigere enn Britax.... + at jeg får enda en spesialpris på grunn av at samboer jobber der.

Og da kunne jeg ikke la väre. Så når vi besökte pappan i helgen fikk frökna prövesitte.

Her ser du resultatet;)..


Han tok med seg utstillingsmodellen hjem fra jobb igår(siden hun alt har innviet det med litt gulping, og setet kommer fortere i bruk), så nå i morges har jeg festet det, og er temmelig fornöyd om jeg kan få si det sånn.

Håper frökna holder med.

1 kommentar:

inger-elise sa...

haha så fornøyd da!!