Livet som mamma til Nicolai og Filippa

måndag 30 augusti 2010

Navnesmokk....

Har sett på disse smokkene et flertall steder og alltid siklet litt på dem selv....


Så nå når min egen datter  har funnet ut at smokk er helt okey, så måtte jeg til innkjöp av slike jeg og.
Siden jeg bor i det store utland Sverige, så ble det bestilt fra Namnnappen.

Utvalget var stort, og frökna foretrekker silikonsmokker, så valget falt på disse her:)

Idag fikk vi pakke i posten, og gleden var stor......kanskje mest for hun mor *fnis*

Ikke kostet de noe mer enn vanlig smokker fra matbutikken eller babybutikker, så dette skal jeg fortsette med.
Betalte 119,- inkl. porto fpr disse 3.

Kjempekjekt når barnehagetiden melder seg vött:)

2 kommentarer:

Kint@n sa...

Ja så lurt. Har også sånne.. Kjekt med navn. Nesten slitt ut de vi har så må bestille nye. Bestilte du fra da? Brukt navnsutten.dk jeg.

Lisa sa...

Bestilte fra namnnappen.se

Har linket til den i innlegget. Tror de fåes via norge også.