Livet som mamma til Nicolai og Filippa

torsdag 19 augusti 2010

Turen til Nordens Ark

I helgen som var tok vi turen til Nordens Ark som ligger i Lysekil en times bilkjöring sör for Strömstad.

Min far sponset turen, og min bror med familie fulgte også med på lasset.

Vi spiste og koste oss i solsteiken, og fikk tittet på alle dyrene i et tempo som passet de små barna utmerket.

Slitne var de hvertfall når dagen var slutt og vi reiste hjem i 17-tiden.

Et lite bilderas fra dagen..... :


Sönnen klatrer i lekestativet..

Ei lita fröken som var i slaget nesten hele dagen...


Klipping av storkevinge sto på plakaten...


Hele gjengen knasker lunch....


Samboer og sovende datter i vogn.....



En del av ulveflokken fikk vi se ble matet....


"Ser jeg smalere ut om jeg drar inn magen alt jeg kan mon tro??"


Leopard-pusen kosert seg....


Baklageligvis ikke helt i bloggemodus om dagen, så ting tar desverre tid.
Skal pröve å bli litt flinkere. Snart står hverdagen for dören, og en jeg har en skolegutt på mandag;)

Inga kommentarer: