Livet som mamma til Nicolai og Filippa

måndag 23 augusti 2010

SKOLEGUTT

Min lille store gutt begynte sin förste skoledag i förskoleklass idag:)

En som synes det var sånn passe spennende, men det var kompisene som var mest digg å se igjen.

Etter skoledagen var omme og mamman med lillesöster på slep kom for å hente ble han spurt om hva de hadde fått å spise denne dagen.

Han hadde fått FETT!......og potatis *ler*

Da jeg litt etter spurte fröken om hva dette FETTET var fikk jeg vite at det var kassler...
Barn er så rare.


Deilig å komme tilbake til hverdagsrutiner igjen, og jeg fikk endelig GÅTT tur med vogna igjen. Dette er noe sönne nnemlig ikke gidder väre med på.

2 kommentarer:

Kint@n sa...

Grattis med skolegutt! Ser greit stolt ut på bildet! Skjønner'n godt jeg. :-)

inger-elise sa...

haha, han fikk servert fett han! så utrolig bra ;o)
Han ser så god og stolt ut der han står med den fine sekken sin, kjenner jeg savner han litt, har jo ikke sett han på evigheter! Ikke har han fått hilst på mathea enda heller lillegutten, det må vi snart se å gjøre noe med!