Livet som mamma til Nicolai og Filippa

tisdag 10 augusti 2010

Ny vogn..

Den gamle vogna knakk sammen i helgen i ene festet på höyre side.
Men den har hengt med i nesten 6 år, og har värt med på det meste. Så skulel bare mangle..

Men den er nå officiellt erklärt död:(


Så jeg ringte min bror og svigerinne igår ettermiddag da jeg visste de hadde en vogn til salgs etter at deres yngste på 3 år ikke bruker vogn lenger.
Den hentet jeg sent i går.

Slik ser den ut:

En Teutonia Mistral. Rosa og grå i fargene.

Jeg liker den godt. Der sparte jeg penger, de ble kvitt ei vogn...og så har den slik svinghåndtak jeg har önsket meg.
Man snur hele kjöreretningen til barnet med en enkel bevegelse.

Har ikke värt på tur med den enda, men funderer på evnt å kjöpe lufthjul istedet da vi bor i ulendt terreng.
Vi får se:)

3 kommentarer:

Line sa...

Så fin den var!:)

inger-elise sa...

Kjempefin .o)
Den simovogna du fikk av meg er ikke noe tess eller?

Anonym sa...

Joda, I-E. Men nå som hun er så liten skal de sitte MOT den som triller.
Og så vil jeg se henne:)
Simo´n er tess den, men ikke för hun blir litt större.


Klem Lisa