Livet som mamma til Nicolai og Filippa

söndag 12 juli 2009

Bedre humör og plutselig barnefri

Gårdagen begynte vel forsåvidt bra den. Sönnens pappa har kommet til byen og lurte på om han fikk treffe han, det er vel et dumt spörsmål. Så klart det! Etter litt sms ´ing ble det bestemt at han lille skulle sove over også. Så vi pakket dyne, pysj og skift og leverte sönn til sin far.
Det betyr jo at jeg fikk uventet barnefri. Hva gjör man da????
Jeg tok en tur til Sarp og kjöpte nye bukser(eneste stedet jeg vet om at de selger mammaklär i närheten).
Fant et par til normalpris og gjorde et kupp på et par til 100-lappen. Sånt liker jeg hvertfall!! Og en genser til 50:-
I like:D

Reiste hjem igjen for å släkke. Så tomt vött. Gjöre akkurat hva jeg vil når jeg vil. Og hva gjör jeg....jo kryper i soffan med godtepose og film! Og der hang jeg til min kjäre kom hjem rundt 21.
Da dro vi til byen for å spise middag, bare vi to. Det var også en stund siden. Ikke noe "mamma, jeg er trött...." "kan vi dra snart".... osv :)
Vi gikk videre bortover strandpromenaden go tok en halvliter på omtrent hver pub bortover. Resultatet ble at mannen ble full og jeg fikk prövd ut toaletter på hvert sted etter all colabrus med citron. Hälene i taket og tenna i tapeten! litt over midnatt var vi trötte og mannen litt slöv, så vi tok bilturen hjem til skogen igjen. Og nattilull:)

Idag har jeg tilbringet tiden i sengen etter at mannen dro. Sovnet etter en film og bare kost meg litt ute. Om noen timer skal herremannen komme hjem igjen. Skal bli godt! :) Ensomt uten. Tomt her. Rart det der. Skal ikke så mye til for å snu hele rytmen på hodet.

Inga kommentarer: