Livet som mamma til Nicolai og Filippa

lördag 11 juli 2009

Dritt lei!

Nå er jeg offisiellt dritt lei hormoner som svinger alle veier til enhver tid. Rett og slett.
Det er ordentlig kjempekjedelig. Ingenting föles ok. Ser nå svart på stort sett alt. 3 arbeidsdager igjen, så er det ferie. Skal bli godt. Da skal jeg gjöre minimalt i 3 uker. Ikke et skvatt. Bare besöke ei venninne eller 2.
Jeg vil ha tilbake kroppen min, humöret mitt, og energien. Den jä... jernmangelen gjör at jeg bare vil sove. Har null energi å öse over min lille tass av en sönn. Dårlig samvittighet over det meste.
2 deler dårlig samvittighet, 1 del forbannet, 1 del dårlig samvittighet pga forbannet, 1 del happy og 2 deler trist.
Kjempeartig. Gruer meg til jeg skal ha ferie og. På jobb kan jeg hvertfall skuffe vekk alt for en stund, selv om det sliter meg sönder og sammen å jobbe.

Inga kommentarer: