Livet som mamma til Nicolai og Filippa

tisdag 7 juli 2009

BM-besök, jernmangel og sexy som tusan!

Japp da. Jeg og mannen var hos barnmorskan idag og skulle få höre den etterlengtede hjertelyden til bebbis. Og storebror fulgte med på lasset idag. Hadde time kl 10. Den lille hadde en hjertelyd som lå mellom 142-158. Så kos å höre!!
Og siden jeg har fölt meg som en höygravid 80-åring etter et maraton de siste ukene ville hun sjekke jernverdien min også.
Den hadde sunket en del. Så ned på apoteket og kjöpe jernkapsler. Og mens jeg enda var der gjorde jeg storinnkjöp av flåttmiddel til kattene, og av alle ting: stötteströmper til meg selv. Beina er hovne, blodårer har kommet mer til syne. Men jeg tror jaggu jeg har sunket enda et par hakk på sexy-stiget etter at strömpene var på plass altså! Ikke at jeg fölte meg som Schiffer före, men nå kan jeg snart melde emg inn i tant-klubben:p
Men det hjelper. Fölte presset i beina forsvant, eller om det var psykisk. Gödt var det hvertfall.

Etter det rasket jeg med meg sönnen til politiet for å innhente pass. Vi skal jo til Italia om noen måneder. Glede seg!!
Deretter bar det avgårde til Svinesund for å handle som alle andre nordmenn i drittväret. Nå tror jeg jaggu jeg slipper fightes med dem för sommeren er over, for jeg fant mye godt på MaxiMat gitt. Vogna ble halvstappet og penger forsvant. Men fryseren er ikke like slank lenger:-D

Nå venter hjemmelaget gryterett på å bli laget, og en halv pose moreller som skal settes til livs underveis.
Ha en strålende dag videre!

Inga kommentarer: