Livet som mamma til Nicolai og Filippa

tisdag 26 oktober 2010

11mnd kontroll..

I dag fyller samboeren min 38 år, og frökna mi 11 mnd :-)

Så igår var der 11mnd-kontroll på BVC.

Snuppa har vokst seg stor og fin.....selvfölgelig visste jeg jo det uten at helsesöstra behövde si det;)


VEKT:  9150 gram
LENGDE:  74 cm
HODE: 44cm


Så hun vokser seg til akkurat som hun skal, og fölger kurven sin helt perfekt.

Slenger med et bilde av min 11 måneder store bebis...



GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN SAMBOEREN MIN! :)

3 kommentarer:

Ove Andrè, Stina Beate, Anders Kristoffer og Emma Victoria Klungreset. sa...

åååååå.... så nydelig bilde av tulla da! Synes jeg ser litt Lisa der jeg nå. Herlig :) Du kan dette med å lage vakre unger du

Lisa sa...

*rödmer* Takk :)
Erganske så fornöyd selv med resultatene.

Enn så lenge din ene er også utrolig skjönn <3

inger-elise sa...

Lille store søtingen :o)