Livet som mamma til Nicolai og Filippa

fredag 29 oktober 2010

VM i Resirkulering...

Ok, jeg skulle hatt en VM-medalje i resirkulering!!


Eller oppläring i å tömme litt oftere enn det bildet viser til.... bilen var stappfull!

Her er jeg blitt lettere hysterisk med det der sorteringsgreiene. Plasserer ut tomme papirposer i boden, og fyller en og en pose med det som skal ivei.

-Papp
-Papir
-Plast(her går myk og hard sammen)
-Metall(mest hermetikk)
-Glass


Og jeg kjenner jeg blir litt irritert om gubben sorterer feil :p



Sorterer du?

1 kommentar:

elin sa...

Så flink du er!! Her sorteres det her og, men er ikke like flink. Jeg dropper metall, fordi boksene med makrell i tomat blir litt ekle før jeg rekker å fylle en pose med metall... Og jeg er ikke akkurat flink til å vaske de før jeg kaster de... Men nå ble jeg litt inspirert likevel. Plast resirkulerer vi dessverre ikke, men skulle ønske vi gjorde det, for mesteparten av søpla er jo plast. Og så panter vi flasker så klart:-) Martin er heller ikke så nøye på den kildesorteringa, gutta er tydeligvis litt for tøffe...;-)