Livet som mamma til Nicolai og Filippa

söndag 3 oktober 2010

Tönsbergtur til Fotografen

I går tok jeg med meg barn og min mor til Tönsberg for å väre med på et fotoprosjekt som en gammel skolekamerat fra Videregående Skole skulle gjennomföre.

Som takk for at vi stilte opp skulle han ta bilder av mine 2 små terrorister av noen barn;)
Jeg har fått se bildene, alle er ikke ferdig redigert så han vil ikke at jeg skal gjöre noe med dem enda.
Så jeg må väre litt tålmodig her.

Men en smakebit kan jeg alltids legge ut.
Det er en link til hans blogg som du kommer til ved å trykke HER.


Jeg er helt forelsket i bildene. Var en hel haug av dem, og vanskelig å velge favoritter. Så skal bi sköy å få dem hjem!


Tusen takk Maciej!! Du er fantastisk flink!

4 kommentarer:

inger-elise sa...

ÅÅåh, så gøy!! heldiggris altså! Moro med ordentlig fotografbilder av trolla :o) *bare pittelitt misunnelig!*

Ove Andrè, Stina Beate, Anders Kristoffer og Emma Victoria Klungreset. sa...

WOW, så utrolig flotte bilder !!!

Lisa sa...

Inger-Elise: http://www.maciej.no/info.html

Det var kjempemorsomt! Og jeg angrer at jeg ikke fikk gjort det med Nicolai når han var bebis. Men nå fikk jeg hvertfall begge to på samme brett:)

Et minne for livet!

inger-elise sa...

jaaa, så absolutt, minne for livet! Får ta med Mathea til fotograf når hun begynner å sitte og krabbe også :o)