Livet som mamma til Nicolai og Filippa

söndag 17 oktober 2010

Ettermiddagstur..

Etter å sittet på rompa hjemme i soffan hele dagen med ei bok
fant jeg ut at det var på tide med litt luft i hodet etter middagen.

Så jeg fikk skövet mine to barn ut döra med meg selv på slep.

Sönne nplukket frem sykkelen og jeg og frökna tok vogna til hjelp.

Ble en fin tur rundt kirken denne ettermiddagen....


Lille söte Filippan min...



Fra flyfeltet så vi flere småfly ta av, tror det var flytimer på "G". Og dette helikopteret...som ikke hörer hjemme her. Lurer på hva det gjorde her oppe*funderer*



En glad syklist... Lurer på hvor lenge vi kan dra sykkelsesongen denne hösten för den pakkes inn i låven for vinteren...


Når vi kom hjem ble vi mött av disse 4 hoppende glade som breket om kapp...



Mine to håpefulle bruker tiden til litt söskenkos på gresset mens mamsen pakker vogna inn i bilen igjen....

2 kommentarer:

mammalykke sa...

Deilig med tur =)
Ser ut som di koste seg =)
Stine

Kint@n sa...

Så godt med en tur i det fri :-)
Dressen lillemor var knallfin. Blir liksom så stoooore på disse små kroppene, men den så god ut!