Livet som mamma til Nicolai og Filippa

onsdag 13 oktober 2010

Hösten er her for fullt

I dag var det Höst med stor "H".

Var ingen vind eller så, men det var råkaldt. Så når jeg og frökna skulle hente storebroren på skolen plukekt jeg frem vinterposen til vogna.
Og idag prövekjörte vi også Simo123-trilla. Vinterposen matcher bedre i fargene til den vogna :p



Her ei godt innpakket fröken i både Reimadress og vognpose + votter...


Jeg plukket tilogmed frem vinterjakka mi.....

Ei söt liten Filippa...

5 kommentarer:

Mammabenti sa...

Høst<3

Herlighet for en snusk liten filippa du har:D

inger-elise sa...

se der ja, godt at fargene matcher ja, hehe ;o) Åssen får du til vannmerking av bildene foressten?

Lisa sa...

Vannmerking og vannmerking...

Jeg önsker at de ble gjennomsiktige, men jeg bare behandler bildene i photoscape(gratis å laste ned og helt vidunderlig redigeringsprogram). Bruker helt enkelt bare vanlig tekst på jeg, siden jeg ikke får til vannmerking. Bruker bare en lyslys grå/rosa farge i teksten:P

inger-elise sa...

aha, photoscape har jeg :o) Blir litt mer prosess å legge ut bilder...menmen, heller det enn at folk stjæler dem! (men nå har ikke jeg så veldig offisiell blogg heller da..)

Lisa sa...

I-E: Jeg legger de bildene jeg vil bruke i en egen blogge-mappe på pc´n jeg, så redigerer jeg dem i photoscape derfra.
Går veldig greit når ma nhar vent seg til det egentlig.
Og litt det med å plante sitt stempel på dem er greit synes jeg og.
Velger man å blogge sine egne barn ka ndet jo väre greit å vise opphavet på bildene hvertfall.