Livet som mamma til Nicolai og Filippa

tisdag 4 augusti 2009

Gravidblogg-surfande og litt lost?!

Tok meg en times tur på nettet her netopp for å lete opp et lite antall gravidblogger å fölge. Sikkert helt teit, men jeg har prövd meg litt på ulike forum og diverse, men det gir meg ikke så mye info eller annet.
Föler meg litt lost om dagen, det er en evighet til bebisen kommer, og ingen og all tid å gjöre noe på. Mannen jobber extremt mye, så jeg blir litt villrådig om hva jeg skal bruke tiden til.
Jeg har kommet inn i det svenskene kaller for "att boa", jeg vil begynne å renovere, male, pusse opp...you name it!
Lysten til å kaste meg over rommet til sönnen og male det lysere er sterk. Men så vet jeg ikke hvor jeg skal begynne. Tror ikke mannen vil slippe meg helt lös på egen hånd. Og når har han fri neste gang liksom? Om 3 uker. Den uken jobber jeg 6 av 7 dager. Da finnes liten tid over skal jeg vedde på.
Jeg fortrengte nettopp trangen til å slepe vaskemaskin og törketrommel ut av badet for å gjöre plass til stellebord/benk.
Men hallo! 4 måneder igjen. Jeg vil ha opp bebissengen så jeg kan se på den og ta på den, gjöre det mer virkelig.
Nå föles det som om alt flyter forbi meg på utsiden....selv om den lille virkelig gjör seg til kjenne der inne. Spark som får magen til å gå i en liten bue. Ser helt sjukt ut=)

Nei, nok klaging og syting...måtte bare skrive av meg litt frustrasjon. Klokken er snart halv 12 og jeg og sönnen sitter fortsatt ukledd*rödmer* Ta tak i det nå, og komme oss ut:)
Ha en finfin dag!

Inga kommentarer: