Livet som mamma til Nicolai og Filippa

söndag 9 augusti 2009

The number of 23... og dritt humör

23 uker på vei. Og humöret er på topp.
Nei, ikke egentlig. Ordentlig mökkahumör.
Har värt pent vär og varmt i hele 3 dager nå(juhuuu). Sönnen og jeg har värt på stranda alle de 3 dagene. Det var godt. De 2 förste delte vi med mine foreldre. Igår dro vi alene.
Hormoner og div gjör sitt i kroppen, og jeg föler meg allment deprimert.
Leser bok, og ikke så intressert i så mye annet. Sov 4 timer i natt. Bare tanker. Tanker om alt som surrer rundt. Rundt rundt.
Ble ikke klokere av det heller. Ikke noe svar. Sto opp rundt 6.00. Mannen snorket og det irriterte vettet av meg, så jeg tok med meg bok og slengte meg på soffan istedet. Halvsovnet, og da våknet jo mannen såklart og lurte på hvorfor jeg ikke var i senga.
Ble enda mer grinete. Så nå ska ldagen tilbringes på soffan med ikke så veldig mange fler planer enn å kanskje få seg en time på öye, og håpe at den stakkars sönnen min kan leke litt på egenhånd.
Hurra for 23 uker liksom. Bare 15-17 igjen.

Inga kommentarer: