Livet som mamma til Nicolai og Filippa

lördag 29 augusti 2009

Shoppet de förste klärne!

Som det utålmode vesen jeg er så har jeg idag gått til innforskaffelse av de förste bebisklärne. Det er 3 mnd igjen av svangerskapet..eller ca 13-15 uker igjen. Föles som en evighet. Og selv om jeg mener å ha shoppet tidligere med sönnen, så föles det fortsatt tidlig.
Sist kjöpte vi vogn i juni(han er födt i desember), men det var fordi det var åpningstilbud på Babyproffsen på Nordby Shoppingcenter og vogna var BILLIG! Seng og babybilsete ble kjöpt inn på hösten en gang.
Nå idag holdt jeg på å gå berserk på H&M, men kom på at venner og bekjente har en tendens til å synes det er veldig kos å handle bebisklär som det jeg selv gjör. Så trangen til å dra VISA skjerpet seg noe....ja, og så har jeg en mann som gleder seg til å kjöpe litt rosa töy til sitt förste barn.
Så dette var det jeg endte opp med idag: 2pk body..rosa såklart, 2pk rosa/rosa-hvitstripet bukse, 2pk rosa pysjamas med sommerfugler og en beigevit pysjamas med bamser på, 2 pk sokker i störrelse til-å-spise-opp!! Gleder meg til å kle på lille fröken. Lengter etter henne! Og venter. Men den som venter på noe godt.. :) Og så fikk storebror töff Tigergutt-pysj. Noe han synes var kjempestas;)

2 kommentarer:

mammatezzan sa...

så söta små kläder, minns när min fia var så liten =)
jag lägger till dig på bloglovin så kan jag följa och se hur det går för dig med baby i magen :)
Klem Therese

Lisa sa...

:)