Livet som mamma til Nicolai og Filippa

fredag 4 september 2009

11 dager igjen...

Oh, store glede! Jeg har nå (igår) fått svar på min söknad om det som i sverige kalles for Havandeskapspenning. En slags erstatning som gjör at man slipper jobbe om man har en fysisk krevende jobb. Noe en skal vite at jeg har. Mye tunge lyft og stå stå stå! Helgen som var var helt herlig. Avsluttet min 6-dagers uke med å jobbe kveld. Trodde jeg skulle väre dödsleten, men var i skremmende fin form. Det er jeg ikke nå. Akkurat som kroppen har forfalt litt mer for hver dag..
Ryggen verker. Lille fröken-rundt-om-kring har show der inne stort sett hele tiden virker det som. Magen står som i en bue as I write:p Hun hopper og spretter..ikke bokstavelig.. men det föles slik.
Den 2 oktober har jeg min siste arbeidsdag på nesten 1 år . Da går jeg i förtidspermisjon takket väre havandeskapspenningen. Og det skal bli godt. Kaller ikke meg selv lat, men nå bryr jeg meg filla om det:p
11 dager igjen. 3 dager neste uke, så 4 dager uken deretter. Så en ukes ferie midt oppi det hele, så er det 4 arbeisdager til... OG *pooof* hjem og ruge!

Nå er det snart nattan for meg og magen. Rundt 20:30 hver kveld gjesper jeg stort og venter på at puta skal rope.

Snart krype ned under dyna og sovne til pusten av min mann. Elsker deg!

Inga kommentarer: