Livet som mamma til Nicolai og Filippa

lördag 12 september 2009

Eplekakebaking! Godt-godt!

Idag hadde jeg stooore planer! handle litt, bake eplekake som jeg har värt sugen på i dagevis... og deretter klippe litt gress. Har fri i 4 dager nå, så gresset er nok der imorgen også...men.
Jeg tok med meg sönnen til Nordby for å handle mat. Vi kosa oss i eget tempo. Handlet litt mat, jeg elsker matbutikker!

Dro så hjem og brukte vel en time på å komme meg utav meg selv og få ass´en i gear og mekket sammen litt eplekake-röre. Ut i hagen og plukke epler:)
Skulle kanskje ha holdt meg til én kake, så hadde den kanskje blitt litt höyere, men grådig som man er så ble det 2 varianter. Skit samme, godt nam-nam! Det som nesten var enda bedre er jo noe man burde gitt seg med for 20 år siden: slikke bollen!
Vi fikk da prövesmakt og fortärt nesten halve den ene kaka. Spare litt til mannen også...og fryseren. Kjekt å ha.
Nå skal man snart i gang med middagslaging. Funderer på om jeg bare skal styrte ut og klippe en liten flekk först....



(må bare poengtere at det ...jösseball...har gått 8 år siden Twin Towers osv.)





Lisa slikker bollen...

Min porsjon kake med krem..

Kake nr 2


Kake nr 1 delvis oppspist..



Inga kommentarer: