Livet som mamma til Nicolai og Filippa

onsdag 9 september 2009

Bamse, Velkommen hjem!

Min elskede sönns elskede bamse har kommet hjem etter 2 måneder borte vekk!
Den fulgte med min sönn på dagis uken för sommerferien, og ble glemt igjen der. Dagen etter da vi skulle forsöke få med han hjem var han sökk vekk!!
Ingen Bamse noe sted. Personalen hadde heller ikke peil på hvor elskede Bamse var.

Men i dag ringte min elskede meg på jobben og fortalte at Bamse hadde kommet til rette igjen.
Jeg ble så glad jeg, holdt på å begynne å grine fölsom som jeg er.
Bamse er en veldig god venn som min sönn fikk av sitt söskenbarn når vi fikk besök på sykehuset. Så den har fulgt med i vått og tört i snart 5 år. Den har blitt operert i armer og bein etter sliteulykker, og varmelysulykker. Den er ikke lenger like babyblå, heller litt mot det skittengrå nå. Utallige bestikkelser for å få puttet kjäre Bamse i vaskemaskinen....takke seg til törketrommel så Bamse törker fort!

Men nå er da vår lille Bamse hjemme igjen. Vi har savnet deg. Du minner meg om min egen Ungen fra jeg var liten. En pandabamse jeg fortsatt har. Slitt og sliten. Men et kjärt syn og masse gode minner bor i den lille bamsekroppen.
Her fölger en liten serie bilder av min sönn og hans faste fölgesvenn:-)















2 kommentarer:

Ove Andrè, Stina Beate, Anders Kristoffer og Emma Victoria Klungreset. sa...

så utrolig nydelige bilder av lille gutten din da! Forstår veldig godt hvor mye det betydde å få igjen lille bamse

Heidi sa...

Herlige bilder!