Livet som mamma til Nicolai og Filippa

söndag 6 september 2009

Värste treningspasset ever!

Jahapp! Magen begynner på alvor å bli hakket for stor for de sysslene jeg normalt bruker ta for gitt.
Som for eksempel i går da jeg måtte krype til korset og be min kjäre om hjelp til noe så dumt som å shave bikinilinjen. Joda, det skulle vel gå greit. Gikk veldig greit og det da. Men å väre avhengig av noen til hjelp av det föles vel så där.
Men det ble bra, og da var det en stund til neste gang.
I dag har jeg fått hjem sönnen igjen, etter en uke hos sin far. Godt med barnefri, men jaggu godt å höre stemmen hans...og få kjenne de varme knusende gode klemmene igjen<3

Når han vel var hjemme skulle han bade etter en heldag i bil, og deretter bare pedikyr.....da min lille 4-åring har fått den fine uvanen å bite fingernegler.
Kanskje man skulle gjöre det på seg selv også?... og lakke tåneglene etterpå..

Jo jöss! Når selve klippen var over var jeg selv overbevisst om at jeg hadde gjort unna årets värste aerobicpass. Gjennomsvett!!! F... eller!
Slo en pling til min mor og spurte pent om hun kunne hjelpe med å lakke tånegler för avreise til Italia om 2 uker. Det der vil jeg ikke spörre min mann om, eller selv forsöke meg på.
Hva mer morsomt kan man vente seg mon tro?

Nei, nå er det slenge seg på soffan og nyte kvelden:)

1 kommentar:

pumaaaans sa...

Heeeej :) Vad kul att hitta en ny? läsasre på min blogg! Vad glad jag blir att du tycker om den också! Det ger mig motivation till att skriva mer :) Jag lovar... alla problem kommer upp på bloggen :) Så känn dig inte ensam med hemmorojder och värk överallt! Vad kul att få läsa en till "gravidblogg" Ska följas, även om jag inte förstår norska så värst bra så ska jag iaf läsa, o är det något jag inte förstår så får jag väl fråga :)

Hoppas du haft en lika fin helg som jag med mycket sparkar och mys!
Kram Anna