Livet som mamma til Nicolai og Filippa

lördag 12 september 2009

Vektoppgang :-/

Ja, kom på at mannen og jeg satt og pratet om igår ved det store Yatzy-slaget: min vektoppgang. Hvor mye jeg faktisk hadde gått opp i vekt hittil i mine 27 uker og 5 dager på tjukken. Det var litt skremmende, spesiellt med tanke på innlegget under her:p

Min siste mens var 27 februar. Graviditetstesten viste positivt 28 mars. Da veide jeg ca 63 kg. Veide meg hos BM om mandagen, da veide jeg med snekkerbukse og joggesko 81,3 kg. Så det lette regnestykket går på litt over 18 kg. Urch!

Og jeg har enda litt over 2,5 måned igjen og enda noen kilo til för fröken har tenkt å komme ut.
Hurra! Og jeg som trodde jeg ikke var sååå tjukk. Dumme meg;) Men jeg bor tross alt på en liten gård, og skal da vel for rakker´n klare å gå ned nesten alle kiloene för neste sommer enten ved å gå tur eller stable ved;)... Eller så får jeg amme meg ned dit. For sommeren 2010 skal Lisa ligge på favvovekta 67! (ja, jeg var undervektig når jeg ble gravid, og skal ikke ned alle)

Inga kommentarer: