Livet som mamma til Nicolai og Filippa

torsdag 17 september 2009

Italia-forberedelser... i ordets rette forstand!

Min far har invitert med seg sin sönn, datter og kone + hennes sönn og alles respektive familier på en ukes tur til Amalfikysten i Italia, like utenfor Napoli. Avreise lördag 19 fra Landvetter Gtb.
Og vi gleder oss nå stort:D

Men så har jeg en bortskjemt mann som tar reisen til Göteborg tur-retur i dag også. Han og jeg har nemlig gått sammen om å kjöpe seg en närmer-seg-40årskrise-bil. Halve den bilen er en bursdagspresang fra meg til min elskede.
En Alfa Romeo. Italiensk bil er tingen. Et sikleobjekt i mannens öyne. Og jeg tenkte unne meg en ny telefon, da den gamle elskede fölgesvennen delvis tar kvelden til tider, og knappesatsen ikke vil som jeg vil....etter et meget brått og uventet bad i pölsevannet på jobben i sommer.

Mens min mann og hans kompis vender nesa sydover, tar jeg med meg mitt troll av en sönn for å gjöre de siste forberedelser för avreise imorgen. Mannen behöver nye bukser, sönnen litt smått, og jeg skal se om jeg finner noen sko.
Og så må sauene flyttes fra en hage til en annen så de kan söke ly i gjestehuset mens vi er borte;)

Skal se om jeg får oppdatert utover dagen med bilder av mannens nye stolthet og evnt annet godt:)
Ha en strålende dag!!

Inga kommentarer: