Livet som mamma til Nicolai og Filippa

måndag 10 augusti 2009

♥-lyd og spekulasjoner:)

Hmm, mannen, sönnen og jeg var hos BM i morges. Den vanlige BM hadde fortsatt ferie, så detvar en annen som tok imot oss. Ho var veldig hyggelig.
Vi fikk höre hjertelyden idag også. Gjennomsnittet lå på 135.
Jeg fikk også med meg en utskrift på journalen som skal med til 3D-ultralyd. Der fik jeg vite at jeg ikke er feit(min BMI sto oppgitt der;) ). + at jeg husker jeg skrev sist vi hörte ♥-lyden at den var på mellom 142-153 eller noe slikt.
I journalen hadde BM oppgitt 139. Så to ganger har hjertelyden värt såkalt lav.
Med sönnen var den lav gjennom hele graviditeten. Det gir meg lyst til å spekulere. Svigerinnen min har 2 jenter, og der lå gjennomsnittet på 150 på begge.
Det sies at lavt gjennomsnitt gir gutt, höyt gir jente.
Blir det gutt eller jente denne gangen? 2 uker og 1 dag til vi får vite;)

Nå er det avgårde til Badeland!

Inga kommentarer: