Livet som mamma til Nicolai og Filippa

söndag 16 augusti 2009

Planlegging for fullt...

För min kjäre reiste til jobben idag, satt vi å tegnet vaskerom og bad. Som tidligere nevnt må vaskemaskin og törketrommel vike for en stellekrok til den lille.
Idag har vi da fått ned på papiret hvordan vi vil ha det.
Det betyr at jeg får et eget vaskerom, slippe å ha det på badet:) I like!

Utover dagen idag skulle antageligvis min bror og svigerinne ta turen sörover. De har hatt opprydding hjemme og vil nå bli kvitt litt smått.
Det betyr at jeg og min kjäre blir en vippestol og en gåstol rikere. Hadde det til sönnen også. Låne er kjekt.
Han likte iogforseg ikke vippestolen. Han ville ligge på gulvet og vifte med beina han.
Håper denne lille foretrekker vippestol, da dette elskede huset er fra för isolering ble på mote:p Gulvene er kalde på vinteren!

Solen skinner idag, men det blåser som rakkern. Jeg har hektet meg på "Farmville" via Facebook, mens sönnen koser seg med en salig blandig av barnetv, musikk og lek. Han löper fra og til her. Slapp söndag idag.
Skulle kanskje tatt seg en tur borti skogen og sett om man finner noe sopp??

Ha en fin dag!

Inga kommentarer: