Livet som mamma til Nicolai og Filippa

tisdag 25 augusti 2009

Hektet på FarmVille...

Jeg var nå 25 uker på vei i helgen, altså såkalt 6 måneder på vei. Og etter hva jeg har lest så er man da tydligvis höygravid fra og med nå. Jaja, jeg föler meg slik også.

Jeg får mer og mer en slags kontakt med den lille. Den sparker når jeg putter på magen, den har en dögnsrytme som ikke stemmer overens med min.
Og en annen liten ting.. Jeg har blitt litt hektet på et spill på Facebook. Et spill som heter FarmVille. Går ut på å bygge seg opp sin egen gård, og så og höste ulike frukter, grönsaker og div. Og den plinkete bondemelodien som fölger med har blitt en liten favoritt for den lille i magen;)
Har tydligvis tilbringet x antall timer bak den bärbare pc´n, og da er höytaleren rett under magen. Så fort jeg setter igang Farmville er det en liten som våkner til liv. Da sparkes det og flyttes på seg i vill fart.
Skrur av spillet, så roer den seg. Hehe, rart det der. Men ganske artig!

I dag skal jeg og min kjäre på 3D ultralyd på Knöttet Ultralyd i Moss(http://www.detgulehuset.moss.no/knottet.html) og titte på den lille. Jeg gleder meg som en unge på julaften. Det gjör i ogforseg mannen også. Vil vi vite kjönnet? Vi får se.

Og så må jeg legge til at svigerforeldrene tok seg turen ned hit i går kveld. Så vi har fått fint besök fra Jämtland:) Koselig. Skal väre her en 4-5 dager. Selvfölgelig den uken der jeg jobber 6 av 7 dager:p
Kan ikke få alt her i verden.
Ses etterpå for resultat av 3D´n.

1 kommentar:

mammatezzan sa...

hehe, vad mysigt med liv i magen just till farmville =). ja vi är ett gäng som fastnat i det spelet tror jag