Livet som mamma til Nicolai og Filippa

tisdag 13 oktober 2009

En deilig dag..

Dagen begynte helt strålende. Sönn og mann på godt humör. Mann kjörte sönn til dagis, så jeg fikk brukt goood tid på å hoppe i dusjen.
Det var temmelig godt ja. Når jeg endelig kom meg i klärne rundt 11 etter å ha hengt på FB og Farmville en stund gikk turen opp til Svinesund for å hilse på mannen på jobb. Han kjedet seg, dödt der på formiddagen.
Så gikk turen videre til Nordby for å handle mat.
Fant http://www.pandurohobby.com/ - butikken jeg. Pröver iherdig å styre unna den hver gang jeg går der på senteret selv. Det gikk heller dårlig. Kom ut derfra etter å ha göttet meg rundt i en halvtime. Stoor pose. Brudeslör, bånd, papir og annet stäsj. Lunch på Joe´s Diner. Stoor Club Sandwich! Nammenam!!
MaxiMat neste. Masse god mat inn i bilen.
Hjemme akkurat en time för sönnen skulle hentes på dagis. Rakk pakke ut mat og surfe litt för henting.
Potetmos og pölser til middag.
Hadde en utrolig snill og god sönn idag. Nesten så man får vondt inni seg...lyst til å kosemose-og-aldri-slipp-grepet-snill. Han spurte pent om å se Aristokattene, og da fikk han det. Mens jeg satte igang med scrappeprosjekt. 3 timer senere ble resultatet slik:

Nå skal jeg stupe ned i soffan og flate ut mannen litt. Ha en strålende kveld!

3 kommentarer:

Ove Andrè, Stina Beate, Anders Kristoffer og Emma Victoria Klungreset. sa...

Har du gått noe kurs i scrapping, eller er det kun fri fantasi, du er utrolig flink. Har så lyst til å starte selv, men har liksom ikke funnet stunden med en 17 måneders gutt rundt beina, som skal undersøke og smake på det han får tak i....Tenker jeg snuser innom panduro en dag selv ;)

Lisa sa...

Bare ren skjär fantasi og idéer fra kjentfolk som er görflinke. Har litt problemer med å finne papir som går sammen, men tror jeg overlevde på denne...heldigvis.
Du får bruke tiden når trollungen sover. Det gjör jeg. Nå vil heller min leke enn å glo på hva jeg gjör, så jeg kan holde på når han er våken. Men det er ikke ofte jeg gjör dette lenger da*sukk*.

Heidi sa...

Virkelig fine!

Så de andre du hadde lagt ut, og det ble veldig bra. :)

Flinka.