Livet som mamma til Nicolai og Filippa

torsdag 15 oktober 2009

Jaktlykke...betyr kjött i fryseren:)

Min kjäre hadde satt klokka på grytidlig imorges(kl.06:00), og fölgene av det var at man fölte at man måtte tisse. Ja ok da. Men det går vel å pröve å sovne etter toalettbesöket.
Fröken i magen var ikke like enig i det der... da begynte et sparkeshow uten like.. Så det var bare å komme seg opp gitt.
Mannen var jo strålende fornöyd med det, å få selskap så tidlig på morgenen.
Han skulle nemlig ut på årets förste elgjakt idag. 07:30 vinket jeg og sönnen han avgårde.
Klokka 8:42 ramlet det inn en mms inn på mobilen.
Jaktlagets förste elg var felt.
Til forskjell fra ifjor da de ikke engang SÅ hverken spor eller snurten av et dyr, så må jeg innrömme at dette var en urtolig fin start på sesongen. Beklageligvis betyr en elg mindre i skogen veldig godt kjött i min fryser:D
Sönnen er nå levert på dagis. Og her skal slappes. Litt lyst til å scrappe. Men får se hva man finner på. Lyst til å bake og jeg.
Skal hilse fra hikke-fröken her.

Ha en strålende fin höstdag!!

Inga kommentarer: