Livet som mamma til Nicolai og Filippa

lördag 3 oktober 2009

Siste arbeidssdag og vovsebesök:)

Jaha, da var siste arbeidsdag over for denne gangen...ihverfall på en god stund:)
Har värt en helt grei dag. Fra rundt kl 11 ramlet det inn folk stort sett hele tiden fram til jeg sluttet litt för 16. Det var vel like greit, men ryggen tok en stöyt av at jeg ikke fikk mulighet til å sette meg ned.
Besök fikk jeg også idag. Vovsebesök:) En 14 uker hoppende glad Cavalier kom på disken. Söt til å spise opp. Takk for besöket A! :) Kos å hilse på sönnen din;)

Nöklene ble igjen på jobben når jeg dro. Deilig!

Når jeg vel kom meg hjem hadde mannen og extra-pappan hans endevendt deler av huset ved å kappe vannrör, og bygge om der det skal bli vaskerom. Så null tissing for min del... lett liksom. Tok 15 min etter at jeg hadde ankommet för lille fröken satte igang med spark på urinblären. Da var det bare å ta seg en tur i skogen bak ladugården gitt.

Nå har jeg hengt på nettet en liten stund, og skal snart overlate soffaen til sönnen for barne-tv. Kvelden smyger seg på.

Klem L

Inga kommentarer: