Livet som mamma til Nicolai og Filippa

torsdag 27 maj 2010

6 mnd kontroll

Idag har vi värt på 6 måneders kontroll på BVC.
Hadde tid kl 9 imorges, og vi tok vogna gjennom byen. Fint vär:)

Hun var som vanlig helt perfekt og Helsesöstra og legen lo godt av min lille banan. Hun tok sit ups hele tiden;)

Vokst godt siden sist:

Lengde: 67 cm
Vekt: 7355 gram
Hode: 42 cm


Da vi gikk derfra begynte lillemor å bli trött, så hun kosa seg med kosekattefilla. Da jeg litt etter tittet i vogna hadde hun sovnet med tunga på lufting....

Hentet opp storebror på dagis og kjörte rake veien over grensa for å gjöre noen ärender.
Kjöpte en bolle til meg og sönnen, og frökna fikk en fullkornsskorpe for förste gang.

Tunga gikk ut og inn i ett sett. Det falt tydligvis i smak. Og så fikk hun sikkert tilfredsstillt et par gommer også.


Siden frökna ska lvåkne til alel tider nattetid(föles hvertfall slik) så er jeg begynt å bli en smule trött dagtid. uten muligeter til å sove litt.
Så jeg var på koffeinjakt for et par dager siden. Og ble hektet!

På denne:

Den kommer jo i porsjonsforpakninger, så den gagner hverken miljöet eller meg...da den også inneholder en del kalorier:-/ Men det gir meg max voksenpoeng da*thumbs up*
Men den er suprandes god for en som ikke egentlig liker kaffe, dette er mer sjokoladesmak enn kaffe. Så den funker i massevis:D
Nam!

Inga kommentarer: