Livet som mamma til Nicolai og Filippa

tisdag 25 maj 2010

Nå er det sommer eller?

Hva kan man skimte på bildet???


Jeg og lillemor gikk langrunden for å hente storebror på barnehagen igår. Og da vi närmet oss björke"skogen" hörte jeg et hyl.
Jeg har hört slike hyl flere ganger da jeg bor på landet og er omringet av jorder, og visste at dette var et rådyr som skrek.

Likevel er man litt nyskjerrig.

Men synet som mötte meg 10 meter fra veien var jeg ikke forberedt på. Da rådyret fikk se meg begynte det nölende å jogge derfra.....

...og etter vinklet en liten våt tass.

Jeg hadde rett og slett fersket en rådyrmor i födsel.

Jeg fant fram mobilen og zooomet inn, de hadde da kommet enda noe meter fra meg mens mamman brölte for å jage meg vekk. Jeg knipset fort, og skyndte meg derifra.
Vil ikke risikere at hun löper vekk fra den lille. Bildet er uklart deluxe, da den stakkars SonyEricssonen min ikke er så super på 30 meter avstand.


Men det var litt av en opplevelse!

3 kommentarer:

Marthe sa...

OI!!! Så morro :)

inger-elise sa...

Kan tenke meg det var litt av et syn ja! :o)

♥ Camilla ♥ sa...

Wooow..
Modig du som tok bilde altså, jeg hadde nok hyl høyere enn rådyret mens jeg la på sprang :P