Livet som mamma til Nicolai og Filippa

torsdag 6 maj 2010

Nöffebo og bildedryss...

Har ikek så mye å blogge om sånn egentlig, men legger ved et lite utvalg bilder av frökna fra de siste par ukene.
Utviklingen går i en rasende fart synes jeg.

Prövde smokk bare for morro skyld, og hun suttet i vei.....
Men tro ikke at det blir noen vane. Hun tar bare en gang iblandt, og som oftest IKKE når hun(/vi) trenger det...

Denne luen fra NameIt har jeg siklet på i en evighet. En på forumet på Babyverden kjöpte slik til datteren sin, og så måtte jeg herme da jeg fant samme på Giraffen i Halden.

Min söte lille godjente....


Det gikk litt over styr da vi besökte min mamma her om dagen og HjemIs-reklamen hadde kommet i posten.
Den måtte prövesmakes....og var i fillebiter 2 min senere..... max produksjon av sikkel!

Prövesmakte blåbärspuré til lunch idag, og det falt i smak. Pappan ble bekymret da jeg sendte mms av hans lille trollunge.... han lurte på om det var blod!
Men denne lille blidbollen ler hele veien til blåbärland...

Imorgen får vi hit 4 små griser.
Helt siden jeg flyttet inn til sambo for 2 år siden har jeg önsket meg gris. I år har vi gjort slag i saken, og kjöper 4 stk.
En skal sjefen hans kjöpe, en skal min bror ha. Og en hvertfall til oss. Og så en som evnt skal selges også.
Så min kjäre, og litt jeg, begynte snekre Nöffebo igår.

Og så har vi gjort en innhegning med ström inne i ene delen av sauehagen. Der skal de få boltre seg og nöffe rundt og bli gode og fete.
Navn har jeg også klart. Selv om de skal i fryseren til vinteren må de jo ha navn:)
Nöffe, Nasse, Gisse og Knoen.

2 kommentarer:

Kint@n sa...

Herlig jente! Koselig bilde du har satt på toppen i bloggen også! Blir spennende med griser da *Oink, Oink*

inger-Elise sa...

<Ja kjempefint bilde av to herlige unger :o)