Livet som mamma til Nicolai og Filippa

tisdag 25 maj 2010

Brain-cake til 6mnd feiring

Imorgen er det babytreff OG min lille elsklingsdatter "fyller" 6 mnd. Da slår man p stortromma og lager kake.
Man finner alltid en anledning til å lage og ikke minst SPISE kake.
Så da skyller man på det stakkars halvtårsbarnet.
Og som jeg gleder meg. Lagde min favoritkake for förste gang: Charlotte Russé.... eller Brain-cake om du vil.

Kveldens mat besto av hjemmesnekret hamburger. hadde null dressing i hus så smakte vel sådär, men mett ble jeg da hvertfall.


Nå holder gubbelubb å lager hjemmelaget potetgull av alle ting. Slanker fruen virker det som .
Snart er det Frustrerte Fruer og deretter Cougar Town, og dét er god grunn til å godt seg.
Bon Apetít!

2 kommentarer:

elin sa...

6 måneder allerede!! Tiden flyr. Jeg har bare dårlige minner til 26. november, jeg satt jo borte i gangen hos pappa mens du koste deg:-( Men det gikk bra! Halvt år allerede ja... Gratulerer med dagen i morgen, kaken ser kjempegod ut!!

Inger-elise sa...

namnam, den kaka er goood! og grattis med 6mnd til snuppa!