Livet som mamma til Nicolai og Filippa

måndag 3 maj 2010

Dåp vel overstått

Dåpen igår er vel overstått, og gjestene har spist opp all mat og reist hjem.

Jeg fikk klart all mat, og kaker sto alle andre for. Dåpskaka bestilte vi.

Lillefrökna oppförte seg eksemplarisk i kirken. Sjarmerte presten og gliste på for fullt. Presten var en god og snill gammel mann. Herlig type!
Sönnen fikk hjelpe til å fylle vann og frökna tittet forundret rundt når vannet kom i håret. Og så gliste vi litt til etter det.

Under psalmene rett för höymessen var over så sovnet en liten fröken på pappas arm. Da hadde hun fått medseg nok for denne gang.
Matbordet. Jeg har stått for og gjort sammen alt selv. Ble litt lite laks og eggeröre, men borte ble maten hvertfall. Og bra er det.
Frökna og pappa titter på alle gavene...
Min mor hadde laget kransekake-kurv med masse twist i...

Dåpskaka med Filippas fotavtrykk fra da hun var 2mnd gammel...

Lisa var ikke det granne grådig da kakene kom på bordet....


Obligatorisk fotografering...


Min lille elskede familie....


Meg og min datter...


Og tusen takk for alle gaver! Hun fikk så mye fint!! Vi er strålende fornöyde med dagen, og glade for at så mange kom og delte dagen med oss.

2 kommentarer:

Ove Andrè, Stina Beate, Anders Kristoffer og Emma Victoria Klungreset. sa...

Hørtes ut som en fantastisk dag, med masse god mat og kaker. Ikke minst ei tulle så blid og vakker. Herlige bilder !

inger-elise sa...

Det var kjempehyggelig Lisa, og du hadde ordna og pynta så fint atte, for ikke å snakke om god mat og kaker :o) En vellykket dag for mitt skjønne fadderbarn <3