Livet som mamma til Nicolai og Filippa

fredag 21 maj 2010

Uteplass ferdig! :D

Om onsdagen var det strålende fint vär, og gubben og jeg tok med oss barna ut for å gjör ferdig uteplassen jeg begynte på for en tid tilbake.


Det fantes nok av stein under den opprinnelige bakken. Stoooore steiner. Gubben måtte til med spett og 4-hjuling + henger for å få dem vekk.

Sönnen er den som jubler höyest hver gang det skal brummes rundt med 4-hjulingen


En glad liten fis som fikk til noe nytt i dypvogna. Snart dags å bytte ut til sportsvogn. Uansett hvor mange ganger jeg satte henne opp humpet hun ned i slik stilling hele tidne. La jeg ryggen ned, ble det kraftige protester. ;)


Det skulle en del lass med singel på för det var ferdig. Armene mine holdt på å ramle av på slutten... *puh*


En liten trollunge som fölger med for allt det var verdt.... litt sterkt lys og gjenskinn fra gule huset.


Ta da! Ferdig! Ja, om man bare kunne innforskaffe seg litt utemöbler blir det bra.

Dette står höyt på önskelista: Vega benk+bord+stoler. Fåes kjöpt på Jysk. Synes det er så nydelig.
Og det hadde passet gull her på utsiden. Romantisk landlig synes jeg.

3 kommentarer:

inger-elise sa...

Det ble kjempefint! Godt jobba!!
Og enig, det hagemøbelsettet hadde passet perfekt, lurer på om det er noe a la det elin og martin har kjøpt.

Moro å ordne ute når det blir så bra til slutt da!

elin sa...

Det er akkurat likt det Elin og Martin har kjøpt! Veldig fornøyd med det, det er kjempefint!

Ronja sa...

Haha, snakk om at ungen er lik deg på nest siste bilde a! Seriøst, er jo som å se en Lisa-grimase! :D