Livet som mamma til Nicolai og Filippa

söndag 18 juli 2010

Blogg-fuckup....

Ja, det har seg slik at jeg har ikke så mye å skrive om om dagen,
jeg var iogforseg på 30-års kalas til kompisen til mannen igår..... hadde barnevakt for Fjolla. Og hun lärte seg krabbe på den stunden....
for sove var visst ikke aktuelt för etter 21 engang.

Ellers er dagene ganske like for meg og frökna. Sönnen har det bra hos sin far, jeg savner han såklart selv om det er stille og rolig.
Nesten litt for rolig til tider.


Men ja, tilbake til overskriften!

Jeg har fått en lite problem, som jeg ikke vet om jeg selv har gjort(kan ikke huske jeg har fiklet med instillingene),
men bloggutseendet irriterer vettet av meg.

Introduksjonen, etiketter, bloggfölgere o.l har forskjövet seg helt ned til bunnen av bloggen og jeg får det IKKE opp på siden der det SKAL väre!

Har nå sittet i over 2 timer, og tempramentet er ikke der det burde väre.....

Oppsettet ser bra ut i teorien, og slik det skal väre, men det er altså ikke slik i praksisen.

(masse stygge ord!!!!)



Noen som har en idé om hva jeg bör gjöre?? Tips anyone?

2 kommentarer:

Fru Lunde sa...

Kanskje gå inn på blogger og utforming? Der kan man jo velge mal og oppsett etc.....

Lisa sa...

Har sjekket det meste. Men idag var alt seg selv likt etter at jeg postet et innlegg.
Snodige greier altså!