Livet som mamma til Nicolai og Filippa

tisdag 6 juli 2010

Mei Tai

Vant gjennom en billig budrunde på Tradera her om dagen, og fikk denne hjem i posten idag.

Og gjett om jeg ble glad!!
Den er skikkelig fin, og så utrolig behagelig å ha på, og å bäre Fjolla i.
Begynner å kjenne av BabyBjörn´en etter en liten stund på et kjöpesenter f.eks....

så dette skal väre min nye venn når Fjolla skal bäres da den avlaster på akkurat de rette stedene, så slipper man skulder/ryggvondt og barnet belaster ikke hoftene feil.
En BabyBjörn gir ikke de samme fordelene desverre, selv om den er lett og god å ha på.



Har mest hatt lyst på en Manduca Cotton Candy Limited Edition, men de er så dyre.
Og det er det vel en grunn til.
Så först og fremst kan kan jeg bruke denne Mei Tai´en min for å se om Fjolla trives i den först og fremst....

så får man se etterhvert om det investeres i en Manduca;)

2 kommentarer:

Ove Andrè, Stina Beate, Anders Kristoffer og Emma Victoria Klungreset. sa...

sånn er bare genialt! Har brukt det på Anders også, når han ble større tok vi han på ryggen, like god å ha på da :)

Kint@n sa...

Så jo knall ut..Har og Baby Björn som kan byttes ut snart. Kommer nok til å kjøpe Ergo tror jeg!