Livet som mamma til Nicolai og Filippa

lördag 24 juli 2010

PINK-konsert på Ullevi Göteborg...

Ja, jeg fikk i bursdagsgave en konsertbillett fra en kompis(fordi den opprinnelige medvenninnen meldte avbud) til PINK-konserten på Ullevi i Göteborg 23 juli 2010.


Og gjett om vi gledet oss. Min mormor takket "ja" til å passe bebisen min da mannen jobbet.
Jeg og kompis A dro nedover til Göteborg kl 12.
Ble mat og litt minishopping för vi trasket oss vortover til Ullevi Arena rundt 17-tiden.


Öl klarte denne jenta å få i seg et par av i solsteken også :D


Min snille og gode venn A...


Oppvarming og medband var Good Charlotte og det svenske bra bandet Takida.
PINK herself startet showet med et brak i beste Pink-stil.....

Showet var underholdende til tusen, og denne jenta koste seg max:)
Finnes ikke så mye å skrive egentlig. For slikt må oppleves....

1 kommentar:

♥ Camilla ♥ sa...

Woooow.. Jeg er sjaluuuu!! :D