Livet som mamma til Nicolai og Filippa

onsdag 28 juli 2010

Jobb, jobb, jobb...

Ja, tidlig i juni tasset jeg inn på kontoret til sjefen min og nesten ba om å få noen timer utover sommeren.
Og joda, det fant hun frem. Ble det litt lenger ferie på henne da vettu.

Så mandagen denne uken(8mnd dagen til snuppa mi) og tirsdag jobbet jeg kveld.
Har fri idag, skal jobbe mellompass fra 11.45-19.45 imorgen.

Og det er så deilig å komme bort hjemmefra litt!!!

Ikke det at jeg ikke trives med å ha snuppa rundt meg hele tiden, men å bo på landet med sauer og griser og bare se henne hele tiden virker kanskje som en idyll, men for skravlesyke og selskapssyke meg ... det blir bare for mye forlangt at jeg skal gå et helt år uten å fly på veggen.

Så ble reddet nå ja...:D


Og dessuten har snuppa godt av å väre hjemme med pappan sin, og pappan har veldig godt av å väre hjemme med frökna si:)


Derfor lite bloggings, og tid til blogging. Prioriterer annet om dagen istedet:)

Inga kommentarer: