Livet som mamma til Nicolai og Filippa

torsdag 1 juli 2010

Tidlig start tur-retur Falköping

Dagen startet tidlig og ganske jävlig for min del idag.

Gubben var på jobbfest igår, og jeg hadde jentekveld for meg selv og glodde film.
Han kom inn dören 04:20 og da hadde jeg knapt sovet. Fikk 2 timer på öyet.
Og jeg var IKKE blid!

Han ramlet i seng og jeg ble sittende. Fikk jo ikke sove jeg da såklart.

Slik ser det ut utenfor hos oss utover jordene kl 05:10 tidlig en julimorgen:)
Guttungen skulle kjöres til sin far idag. Vi bruker mötes på halvveien i Falköping. Samme idag og.
Gjensynet var gledelig :D
Og der skal han da väre juli ut:-/ Gruer meg, selv om det også skal bli godt med delvis barnefri.

Kameraet var med på vei, og hjemveien knipset jeg litt ut av vinduet på de släkke strekkene....ingen fotograf, men fargene er litt fine :P




Midt på veien et eller annet sted i bushen på vei hjem måtte det spises og bäsjes litt..... Og koses selvfölgelig ;)



Picnicteppet til storebror fungerte som underlag på en bussholdeplass...


Ja, og av en eller usedvanlig grunn har jeg en tendens til å ende opp i alskens rariteter. Denne gangen en trafikkulykke. Ikke alvorlig med trafikkskade og slikt,
men en trailer som hadde veltet ut i diket.
Jeg ble stoppet som förstemann og fikk parkettplass på förste rad. Full utsikt over scenarioet.
Det som gjorde denne ulykken spesiell er mengden Gasol som var involvert *gröss*
Så det ble sperret av på begge sider i fare for at det kunne eksplodere....
Innringet i gult ligger lastebilen og slapper av litt i diket...


Action.....



Og en svärt så nyskjerrig fröken.... så spennende at man må smake på det svette rattet faktisk...


Inga kommentarer: