Livet som mamma til Nicolai og Filippa

onsdag 30 juni 2010

Nestlé Ökologisk Lasagne vs. Båndpasta m/smör

Min lille fjolle haer middagsglass. Har prövd ved flere anledninger å gi henne, men hun har funnet en utmerket måte å få denne ekle greiene ut av munnen igjen......selvfölgelig med mest mulig gör og klin;)

Alt fölges i film......

Jeg har delt opp et stort glass med Nestlés Ökologiske Lasagne og lagt i isbitformer for smakspröver. All annen grönsaksmos og div brekker hun seg av og grösses, så tenkte gå rett på finkosten jeg og se...

Her er resultatet etter andre dag med smakspröve på Lasagnen....

Forrige uke eller så hadde vi makaroni til middag, og bare på morro puttet jeg inn litt i munnen på en gapende fröken. *smatt smatt* Tydligvis godt.

Så når jeg her om dagen skulle ha kyllinggryte og tagliatelle(fint ord for båndpasta) så holdt jeg av litt til henne også....jaaaaada, selvfölgelig usaltet kokevann.

Og noen gapte ganske så greit ja....

Spise selv er jo også en variant, dog litt mer vanskelig å få den seige flate dinglende saken i munnen..... men övelse gjör som sagt mester;)

Legger ved litt böy og töy. Frökna har nemlig blitt en racer på å jukke/gynge på alle 4, og hun vil hun vil....men får ikke til. Ender med at hun skyver seg bakover med armene og lander på magen litt lenger bak :P

1 kommentar:

Ove Andrè, Stina Beate, Anders Kristoffer og Emma Victoria Klungreset. sa...

så flink hun er til å spise, selv om hun ikke så heeelt fornøyd ut hele tia, hihi. Og OJ....den stillingen der husker jeg godt, det er jo virkelig ikke lenge til hun setter avgårde nå. Var ikke lenge Anders stod slik før han tok første krabb :)