Livet som mamma til Nicolai og Filippa

söndag 20 juni 2010

Frisörtime og Kongelig bryllup

I bursdagsgave av samboeren fikk jeg gavekort hos frisören. Veldig behövelig må jeg si, så det hadde faktisk stått på önskelista.

Her er et förbilde av meg, jeg er veldig lite fotogenisk så ta det for det det er :P

Jeg fikk klippet av meg en 5 cm, så frisyre er ikke å snakke om.....er på sparer´n. Og jeg ble faktisk veldig honningblond etter striping og farging...
Synes veldig dårlig på dette bildet, og så er det attpåtil tatt nå netopp i en meeeget trött tilstand etter nok en natt uten så mye sövn:-/


Igår var det duket for Kongelig bryllup mellom Kronprinsesse Victoria av Sverige og hennes Herr Daniel Westling.
Og det måtte sees.
Jeg har fått med meg alle de kongelige bryllup og div de seneste 15 årene eller så, jeg gledet meg stort til å se kjoler og juveler og annet smaskens.
Her er de etter at Victoria har fått sin mann, og Daniel har blitt prins av Sverige, og Hertug av Vestergötaland.
Så fine att:)

Vi hadde drat ut sovesoffaen i vår pyttelille tv-stue og godtet oss faktisk der HELE dagen! En trött mann, og en for öyeblikekt våken og alert fröken...

Ligge i senga mellom mamma og pappa var stas..... kan det bi bedre? ;)


Lille jenta mi er sjuk, har värt det nå mer eller mindre den seneste uken. Kastet opp forrige helg, og så ble bedre virket det som.
Snörrete gjennom uken, og de siste dagene har det värt feber.
Den har ligget på 38,5 ,
men idag morges lå den på 39,0. Og det begynenr bekymre meg ganske så mye.
Så nå skal jeg hoppe fort i dusjen så jeg kvikner til liiittegrann, og deretter ringe legevakta og höre.
Vil ikke at min elskede skal ha det ubehagelig. Hun sovnet netopp. Uten å ha spist frokost. Får så vondt av henne:´-(
Et par feberdager er vel ok, men den vil jo ikke forsvinne:(

1 kommentar:

inger-elise sa...

Det så skikkelig digg ut! Kanskje det vi sku gjort her i ventetiden, dratt ut senga i stua og bare glodd film, sofaen er litt i smaleste laget...! :o)