Livet som mamma til Nicolai og Filippa

måndag 7 juni 2010

Glad som et egg? ...

Igår fikk vi hjelp av en bekjent av gubben til å komme med traktor og skogsmaskin for å få stablet opp det lille av tömmeret som gubben har saget ned...för det bare råtner opp.



Og nyskjerrige tilskuere finnes det nok av:)

Mann og mann i full jobb....

Ellers var dagen ganske rolig, ble en film på kvelden. Så "Patrioten" med Mel Gibson. Forsåvidt gammel film, men den er fortsatt bra.
Så klokka ble brått 23.30 för vi var klare for puta......
...og det fikk man svi for idag:P
Opp 6.30 for å sende guttuge og mann på dagis og jobb.
Jeg mekket frokost når frökna hadde sovnet. Helt dilla på fruktsalat om dagen, så det gikk ned en del idag og etter å ha skrellet og skjärt opp apelsin, eple og banan. *nam* med fruktyoghurt på!

Kl 11 våknet lillemor fra sin morgenlur, og 11.15 satte vi kursen til fots og til hjuls for å hente storebror på dagis.
Og jeg er ganske sikker på at jeg har Sveriges söteste lille sjarmörinne. For så här söt kan man väre på en soldag:


Vel hjemme sto det lapper på menyen. Jadda, mammapoengene bare stiger i takt med det usunne middagsvalget. Men godt er det, og ikke akkurat hver dag det blir magefyll.
Men jeg lo godt da jeg hadde kakket i eggene. da sukkeret skulel i oppdaget jeg hva som hadde skjedd.
Tilfeldighet???

Trodde det var noe som hette " Glad som ei sol", og "Klar som et egg".
Men nå finnes "GLAD SOM ET EGG" også!

2 kommentarer:

Ove Andrè, Stina Beate, Anders Kristoffer og Emma Victoria Klungreset. sa...

å heeeeeeeeeeeeelledutten for ei hærlig trulte i vogna da....*smeltetotalt*

Annicken sa...

Hahaha, så tilfeldig :-D Morsomt!

Og et herlig bilde av Filippa!