Livet som mamma til Nicolai og Filippa

tisdag 22 juni 2010

Midsommernattsdröm??

Igår kveld 21.45 pakket jeg ei lita jente i vogna og gikk med raske steg hjemmefra.
Hun hadde da skreket i lengre tid.

Sovnet jo greit rett för 19, men sovnet ikke ordentlig, masse uroligheter. Kroppen klödde tydligvis masse, og hun hadde skreket så og si hele dagen i våken tilstand.
Dritartig!

Vi grillet når samboeren kom hjem, og sprang skytseltraffikk inn på soverommet:-/


Dette skulle väre den lengste dagen, og det kan jeg jaggu holde med i. Lyst og fint var det da:)
Et stk trött og sliten mor på vei rundt kirken....


Landet er nydelig på denne tiden av året.... ble en del bilder der jeg gikk....


Terroristen sovnet til slutt....




Var hjemme en halvtime senere, og parkerte vogna på utsiden.
Liker det ikke, men har ikke akkurat naboer som ser noe, og vogna kunne ikke heller tas med inn....da hadde hun våknet.
Jeg sovnet visst på soffaen og våknet 23.30 av at sönnen tasset ned for å få litt drikke.
Lille fjolla våknet rett etterpå, og da var festen igang igjen.
Hun og jeg sovnet igjen på soffaen, og våknet av en jävla flue rett rund 05.00.
Gikk inn på soverommet og la oss, hun sovnet videre utrolig nok. Og jeg ramlet sammen i senga. Hun våknet för 7, da fikk jaggu gubben ta over, og jeg sov videre til 8.30!!
Men er laaaangt ifra utsovet. Ikke sovet godt inatt nei*sukk*



2 kommentarer:

Ove Andrè, Stina Beate, Anders Kristoffer og Emma Victoria Klungreset. sa...

Huff så tøft det er med slike barne sykdommer :( håper hun snart blir bedre, Anders har også hatt den, men han ble ikke så dårlig, og reagerte ikke på utslettet. Stakkars snuppa, og mamman

Marthe sa...

Uff, det hørtes slitsomt ut :(
Håper hun snart blir frisk igjen og det blir litt mer god søvn på dere :)