Livet som mamma til Nicolai og Filippa

söndag 27 juni 2010

På stranda.......og grattis til de nybakte foreldrene;)

Igår var et pangvarme, og vi tok med oss div og dro på stranda for å sole litt og evnt bade.

Vannet var litt kjölig, men sönnen sprang rundt og kosa seg. Vi tilbringet tiden på picnicteppe med MaryLand-Cookies i höyeste hugg.

Snuppa koste seg masse på sönnens picnic-teppe....
Sönnen så jeg heller lite til, han var over alle hauger og lekte med det meste, men her var han og lekte med bötte og sil....

Fjolla mi og meg....


Fjolla og pappan koser litt.... og pappa ble blöt da lillemor tisset*fnis*



Tada!! Jeg ringte Rasta Restaurangen på Nordby og spurte om jeg kunne stjele en av de gamle parasollene de hadde stuet vekk fra ifjor.
Da har jeg noe jeg kan parkere lille fjolla under, både hjemme og på stranda.
Supert vött! :D
Litt reklame for Löfbergs Lila midt ute på landet...

Ble grilligns også idag, og lille frökna kosa seg visst masse i varmen. Bare enkle klär, og kom i seng sent. Ble buden opp til naboen poå jordbär og is litt senere på kvelden, så snupp snorket i vei rett före 21.


Og jeg fikk en mld av min gode venninne om at hun var blitt lagt inn for igangsetting av födsel.
Den lille der har nemlig ikke hatt det särlig travelt med å komme ut;)
Og inatt kl 00.30 fikk jeg mld om at riene var sterke, men at det kom til å ta tid trodde hun...
Tidlig idag morges kom en stor og frisk jente til verden.
Og jeg er kjempestolt "tante"!
Og gjett om jeg gleder meg til å hilse på, og treffe dem igjen da.
Og så har jeg laget en liten gave til den nyfödte, men vil ikke legge ut bilde riktig enda.
Först skal bebisen og de nybakte foreldrene ta seg en titt...
GRATULERER SÅ MYE MED LILLE FRÖKNA!!!!!

2 kommentarer:

Ove Andrè, Stina Beate, Anders Kristoffer og Emma Victoria Klungreset. sa...

hihi, tissa på pappan sin a gitt....sånn går det :) Så koselig det så ut, og grattis som "tante" til store frøkna

Anonym sa...

Tuuusen takk! :o)