Livet som mamma til Nicolai og Filippa

fredag 18 juni 2010

Babygave i box;)

Idag har vi värt på shopping på Nordby, barna og jeg.
Og shoppet klart siste lille rest av det som skal på födselsgaven til lille bebisen som hadde termin 16 juni, men som velger å kose seg i magen enda litt til.

Bilde kan jeg desverre ikke legge ut, da det jeg vil det skal väre en liten overraskelse for den vorende mor og far.
Så det får dröyen noen dager til:) Hun finenr nok veien ut i löpet av den kommende uken, jeg har tippet at hun ser dagens lys för innen tirsdagen er slutt. Men jeg har tatt feil för:P Som at jeg var bombesikker at det blir en gutt.

Men den gang ei, lita tulle som venter.


Nå sitter jeg å lader opp for morgendagen, da kongelig historie står på tapeten. Nå går konserten på tv, og jeg sitter å koser meg på beste vis.
I morgen skal jeg til frisören og bruke opp gavekortet jeg fik kav sambo til bursdagen.
Klippe litt og evnt stripe det innfor sommeren. Litt lyst til å bli blondere.

Vi får se...


Og så skal morgendagen tilbringes foran tv´n da Sveriges Kronprinsesse Victoria og hennes Daniel Westling gifter seg.

Skulle egentlig värt med BV-jentene på landstreff, men ökonomien satte stopp for det:-/
Kose meg med dem på nettet istedet:)

Inga kommentarer: